Menu Zamknij

Regulamin

  1. W Rekolekcjach udział biorą zarejestrowani uczestnicy. Zapisanie na listę uczestników rekolekcji oznacza:
    –   zarejestrowanie się na rekolekcje poprzez internetową stronę rejestracyjną
    –  oraz opłacenie opłaty rejestracyjnej w nieprzekraczalnym  terminie 2 dni od dnia rejestracji
    Po upływie wyznaczonego terminu 2 dni, w przypadku niedokonania wpłaty, uczestnik zostaje automatycznie skreślony z listy.
  2. Dokonanie opłaty rejestracyjnej jest ostatecznym potwierdzeniem udziału w Rekolekcjach.
  3. Wpłaty na konto organizatora z tytułu uczestnictwa powinny być opłacane indywidualnie, choć mogą być wpłaty za więcej niż jedną osobę , ale powinny one zawsze zawierać w tytule wpłaty: ilość osób rejestrowanych oraz dokładną kwotę za uczestnictwo z posiłkami lub bez nich.
  4. Odstąpienie zarezerwowanego i opłaconego miejsca na Rekolekcje innej osobie możliwe jest po wcześniejszym poinformowaniu o tym organizatora nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem Rekolekcji. Rezygnacja z udziału w rekolekcjach związana z wypłatą wniesionej opłaty rejestracyjnej poprzez zgłoszenie mailowe do Organizatora do 7 dni przed wybranym dniem rekolekcyjnym.
  5. Osoba uczestnicząca w Rekolekcjach wyraża zgodę na okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu (ze zdjęciem), podczas procesu rejestracji oraz w czasie trwania Rekolekcji, w celu potwierdzenia swojej tożsamości.
  6. Wydany identyfikator jest dokumentem upoważniającym do uczestnictwa w Rekolekcjach.
  7. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Rekolekcjach wyłącznie pod opieką rodziców, prawnych opiekunów lub osób pełnoletnich upoważnionych do sprawowania opieki, jednakże po wcześniejszej rejestracji.
  8. Dzieci do lat 12 uczestniczące w rekolekcjach z rodzicami są zwolnione z opłaty rejestracyjnej w niedzielę.
  9. Za szkody materialne powstałe z winy uczestnika Rekolekcji odpowiada uczestnik Rekolekcji, który zobowiązany jest do pokrycia kosztów powstałych strat.
  10. Na terenie odbywania się Rekolekcji obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów i przyjmowania innych środków odurzających w każdej postaci.
  11. Zabrania się wnoszenia na teren obiektu, w którym odbywają się Rekolekcje, niebezpiecznych przedmiotów, ostrych narzędzi, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających, substancji psychotropowych.
  12. Ze względów na ewentualne przepisy sanitarne związane ze stanem epidemii uczestnik zobowiązany jest przestrzegać obowiązujących norm wydanych przez właściwe organy państwowe.
  13. Osoby uczestniczące w Rekolekcjach są obowiązane zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób oraz przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu i wskazówek organizatorów w czasie trwania rekolekcji.
  14. Uczestnik naruszający porządek podczas Rekolekcji i niepodporządkowujący się postanowieniom niniejszego regulaminu może zostać usunięty przez służby porządkowe bez prawa zwrotu wniesionej opłaty.
  15. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione na terenie odbywania się Rekolekcji bez opieki.
  16. Dane osobowe zbierane w procesie rejestracji służą wyłącznie do przeprowadzenia procedury rejestracyjnej związanej z organizacją Rekolekcji oraz przesyłaniu informacji związanych z organizacją przyszłych Rekolekcji diecezjalnych
  17. Uczestnicy Rekolekcji wyrażają zgodę na wykonywanie z ich udziałem zdjęć i nagrań w trakcie Rekolekcji celem wykorzystania materiałów na poczet działań sprawozdawczych i promujących Rekolekcje
  18. Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim, wydanego przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) uczestnik rekolekcji poprzez wypełnienie formularza wyraża zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Wydział Duszpasterski Świdnickiej Kurii Biskupiej (dalej: Administrator), swoich danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym, w celu organizacji i prowadzenia Rekolekcji Diecezjalnych, a także w celu kontaktu z uczestnikami rekolekcji za pomocą poczty elektronicznej i urządzeń telekomunikacyjnych oraz w celach statystycznych, archiwalnych i zabezpieczenia przyszłych roszczeń Administratora.
  19. Osoba zarejestrowana wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji zawierającej informacje na temat Rekolekcji.
  20. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian, które mogą wyniknąć z przyczyn od  niego niezależnych ( w tym sytuacja epidemiczna).